Oldal kiválasztása

PEPSI FUNBALL Nyári kampány

Csempe_Funball_Halfpage

Az internet több szempontból is fontos a freestyle foci életében. A világhálón terjednek a trükkök, az új videók, de itt találnak ránk meglepő módon azok a partnerek is (akár egy szerencsés véletlennek köszönhetően), akikkel egy hosszabb távú együttműködés születhet aztán.

Így történt ez most is.

 

Egy átlagos hétköznap folyamán találtam egy üzenetet a facebook leveleim között, egy kedves hölgy keresett meg. Elmondta, hogy a képeim alapján talált rám, mint freestyle focistára és szeretné, ha szólnék még pár ismerősömnek és mutatnánk neki pár trükköt, amit kamerával felvennének. Azután lenne egy válogatás, amiről majd küld eredményt, hogy kik lennének azok, akikre számítanának.

Itt már lehetett érezni, hogy valami komolyabb dologról van szó, de nem volt tiszta minden részlet, homály fedte mi is valójában a cél.

Elmentünk egy megbeszélt időpontban azokkal, akik ráértek, és mint annak a rendje és módja szerint elkezdtünk gyakorolni.

Már kezdtünk belelendülni a dolgokba, repkedtek a keményebbnél keményebb trükkök, amikor megérkezett két fiatal hölgy és üdvözöltek minket. Tájékoztatást adtak a projektről, és az általuk hozott egyedi labdával megcsináltuk a kis promo videónkat.

Itt derült ki, hogy két főt keresnek a Pepsi nyári kampányának népszerűsítésére.

A találkozó után eltelt pár nap és érkezett egy levél melyben megjelölték a két freestyle focistát.

Tóth Gábor, vagyis ‘TG’ és Mészáros Tamás ‘Tomso’ kiválasztásával létrejött a PEPSI FUNBALL TEAM.

 

A Team létrehozásának célja a Pepsi nyári kampányának kupakgyűjtő akciójának népszerűsítése, és egy kis játékkal, amely nem volt más, mint a PEPSI FUNBALL ARÉNA. A csapat tagjaiként kaptunk egy-egy Pepsi mez szettet, amit külön ránk szabattak. Lionel Messi, nem csak az Adidas, hanem a Pepsi reklámarca is volt idén, így nem volt kérdéses, hogy a fehér Adidas sportszár mellé az Adidas +F10 Messi Edition cipőt kapjuk meg, amelyet a Pepsi kampányát lefolytató ADAMSKY cég ügyvezetője biztosított számunkra.

Mi is az a PEPSI FUNBALL ARÉNA? Egy fedett színpad, amelybe ha belépünk, szembe találjunk magunkat több fehér négyzet alakú üveggel, 3 sorban, amit majd a PEPSI egyedi, világító labdáival el kell találni és ennek hatására felvillan az eltalált, fehér üvegfal és elindul a zene.

3 módban lehetett kipróbálni: az elsőnek az a lényege, hogy a több fehér négyzetből tetszés szerint találhatjuk el a kedvünkre valót. Minden egyes négyzet külön zenei sáv, minél többet eltalálsz annál komplexebb lesz a zene, és ha az összes megvan, a teljes zene fog szólni.

A második mód, hogy előre felvillan egy négyzet és azt kell eltalálni, ez a jobb labdaérzékkel rendelkezők van kitalálva.

A harmadik módban is felvillan, de időkorláttal együtt, tehát váltakozik a fény és maximum két próba fér bele, ha nagyon gyors vagy, utána másik négyzetre vált. Ezt már a profikat megizzasztó szintnek is nevezhetjük.

Az előzetes munkák során Tomso volt az, aki tesztelte a Funball Aréna beállításait, amely így az első bevetendő alkalomra már tökéletesen üzemelt.

89image__mg_2054

Funball Aréna videó:

https://www.youtube.com/watch?v=4BFpBfNbQ7s

A zenéket neves magyar előadók/DJ-k készítették: Monkeyneck, Sunbabiez, Mongoose, Superstereo, IAMYANK és 9BO

A kampány népszerűsítése több formában valósult meg: voltunk videó forgatáson, a Citadellán, több órás bemutatókat tartottunk az EFOTT illetve a Campus Fesztiválon. Budapesten, több helyszínen volt bemutató, nagyobb, ismertebb helyeken, mint a Bazilika, Vörösmarty tér, Park, Corvin Mozi.

 

A kampány során együtt dolgozhattunk Dukai Reginával és Istenes Bencével, akik a kampány magyar reklámarcai és műsorvezetői voltak.

Az események során végig kísértek minket a szorgos hostess lányok és fiúk, akikre mondhatjuk, hogy ugyanúgy a Team tagjai, nemcsak azért, mert ugyanazt a feliratú mezt viselték, hanem mert úgy is viselkedtek, mint egy csapat. Összetartóak, nyitottak voltak, közvetlenek, kedvesek, lazák, ezzel mindenkinek pozitív hangulatot adtak.

217844_38bb69e0b7

Az első nagyobb hangvételű esemény az Eiffel térnél, a Nyugati pályaudvar mellett Nu bar-ban volt. Itt egy VIP parti keretein belül ismerhették meg a meghívott sztárok, vendégek a Pepsi akcióit, amelyben kiderült, hogy ha összegyűjtjük az akciós kupakokat, akkor 3 fajta tárgynyereményt válthatunk be:

0,33 l PEPSI üdítőital, LAYS CHIPS, és az elszánt kupakgyűjtők pedig egy PEPSI sötétben világító labdával gazdagodhattak. A megnyitó után kipróbálhatták első alkalommal a FUNBALL ARÉNÁT is. Rengeteg közismert személyiséggel találkozhattunk, akinek taníthatunk trükköket remélve, hogy pozitív élményt szerzünk ezzel nekik.

A klubban felállított színpadon folyt a bemutató, közben nagy kivetítőn ment TG és Tomso videói a Youtube-ról. Mikor a bemutató véget ért, utána ugyanúgy tanítottunk még trükköket.

Salem Dániel a PEPSI brand managere is kipróbálta milyen trükköket lehet csinálni a labdával, és együtt nézhettük, ahogy a németek nagyarányú győzelmet aratnak a brazilok felett a labdarugó világbajnokságon.

10500346_818328284844742_5399564743676874333_n

Pepsi – Eiffel téri bemutató:

https://www.youtube.com/watch?v=i7_f0TTMTSY

Nagyon jó hangulatú rendezvény volt, igazán örültem, hogy részt vehettünk rajta.

 

A video forgatása a Citadellán egy drón (távolról irányított légi jármű) és 6 kamera segítségével történt melynek eredménye egy hihetetlen egyedi, gömbpanorámás felvétel lett.

A video több módban is megtekinthető és egyedileg irányítható a milyen szögből szeretnénk megnézni és ez persze mind lejátszás közben.

Interaktív trükkök a Citadellán:

http://www.pepsi.hu/funball_interaktiv

 

Irány az EFOTT és a Campus!

Kíváncsian vártam milyen lesz, mivel még soha nem voltam ilyen jellegű rendezvényen. Miskolctapolca gyönyörű, mindenképp érdemes többször meglátogatni.

A hangulat remek volt az EFOTT-on, sok ember, néző, és elszánt jelentkező, akik szívesen csatlakoztak hozzánk trükköket tanulni. A kétnapos esemény lehetőséget adott egy kis bulira is, miután végeztünk a bemutatóval.

A hangulatos, de egyben fárasztó esemény után nem sok idő maradt pihenni, par napon belül mehettünk is Debrecenbe, a Campus fesztiválra.

Hihetetlen tömeget vonzott a fesztivál, hallgathattuk a jobbnál jobb zenéket és közben ütemre csinálhattuk a mozdulatokat.

Remek és egyben meglepő érzés volt, amikor több ember odajött hozzánk és felismertük őket és ők is minket, hogy már ez EFOTT során is tanítottuk nekik a trükköket és az újabb találkozás örömére újból beálltak gyakorolni.

95image__mg_2098

Itt se hagyhattuk ki az utolsó nap a szórakozást, aminek azért volt hátulütője, mivel elaludtunk és a korai reggeli vonatot futva, az utolsó utáni pillanatban értük el.

A budapesti fellépéseknél a nyári betervezett programok miatt sajnos néhányszor nem tudtam részt venni a fellépéseken, de TG így is sikeresen helyt állt, főleg hogy szakszerű helyettesítésem volt Lipták Zoltán ’Lippi’ személyében.

Az egész kampány alatt remek volta a hangulat, köszönjük a lehetőséget, mindenkinek a kedves hozzáállást, és hogy olyan élményekkel gazdagodhattunk, ami örökre megragadnak bennünk. Reméljük máskor is lesz lehetőségünk a freestyle foci népszerűsítésére ilyen keretek között.
Mosolygós szép napot! – Tomso